Watch WWE RAW 5/14/18

Watch WWE RAW 5/14/18 – May 14th 2018 – 14/5/18

DAILYMOTION VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Part 6
Part 7 Part 8 Part 9 Part 10

DAILYMOTION VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

VIDLOX VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

VIDOZA VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

ESTREAM VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

STREAMPLAY VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

VIDZI VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

WAAWTV VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

VSHARE VIDEOS (HDTV QUALITY)

Part 1 Part 2 Part 3

  • AuctionPicker

    Is Todd Chrisley still trying to convince people he’s straight

  • AuctionPicker

    I’d let Mickey do that to me

    • David Zuleta

      teenage boy like u can only imagine

      • AuctionPicker

        39

        • David Zuleta

          old single man like you can only imagine

          • AuctionPicker

            thats better!

  • WOKEN Donald Trump

    ALEXA’S MUM IS WAY HOT

    • David Zuleta

      cdfu Woken donald trump lmaooo

  • WOKEN Donald Trump

    LIKE POSSIBLY HOTTER THAN ALEXA HOT

  • WOKEN Donald Trump

    THAT CARDBOARD MUST’VE HURT

  • David Zuleta

    Whacattack. where r u fatboy

    • got em

      he hasnt been here for weeks

      • David Zuleta

        right. i miss those random questions about food and comments lmao. hope the guy didn’t have a heart attack

        • got em

          lol i was thinking the same shit

  • AuctionPicker

    Fun Fact: every woman in that Olay commercial was over 60

  • coffeelover239

    Fuck Camp WWE.

    • got em

      its not good?

      • coffeelover239

        It’s not good. It’s bad.

  • WOKEN Donald Trump

    I SWEAR CAMP WWE IS A SHIT RIP OFF OF BRICKLEBERRY

    • AuctionPicker

      of what?

    • coffeelover239

      Not that Brickleberry was good in the first place.

  • coffeelover239

    That should be the point where Roman turns heel. But…
    Godamn Vince.

  • DKunit

    Holy God! Through the Cardboa… I mean the wall!

  • AuctionPicker

    It took WWE trainers almost 2 hours to wrap tape around Jinder’s stomach. No wonder CM Punk is going to win that lawsuit.

  • AuctionPicker

    Counterpoint: Yes Way Jose.

  • coffeelover239

    Oh fuck off!

  • David Zuleta

    damn finn balor is gonna have to come up with that demon shit again. he’s become a damn jobber

  • DKunit

    WE. ALREADY. SAW. THIS.

    • coffeelover239

      Skip.

      • David Zuleta

        lmao

  • Jack Daniels™

    Stop replaying this …wasn’t good the first time , isn’t getting any better

  • David Zuleta

    i wonder what the outcome of this shit will be. nia’s run is kinda short for her to drop the title so soon. or she can get a push to the moon by defeating rousey clean

    • Jack Daniels™

      Ronda will probably get screwed or simply win the title

    • AuctionPicker

      Rhonda is suppose to be undefeated going into Mania against Charlotte

      • AuctionPicker

        They may feel that Nia’s title reign isn’t working out as well as they hoped and need to make a title change, or it could end in Alexa Bliss interference since they mentioned she wasn’t happy about it when she was told

        • David Zuleta

          that might be. i just dont know how to keep that shit keyfabe. if nia drops she will be irrevelant

          • Cody Langford

            Because Nia isn’t a marketable champion. She has all the appeal of a concrete post. She’s strong, but is a boring wrestler and is the only person in WWE who is worse on the mic than Roman. She needs a voice coach -badly-. Her voice sounds like one of the Queens from Ru Paul’s Drag Race. It’s just awful. The Women’s division is so much better than it used to be, with damn good workers throughout the roster, that to put it on the Big Show of the Womens Division.

  • David Zuleta

    Kevin owens joins

    • AuctionPicker

      stop spoiling

  • AuctionPicker

    McIntyre wasn’t ready during his first WWE tenure. Few men are prepared for our inept creative.

  • DKunit

    Yeah why does KO keep getting second chances?! He’s the ONLY one that happens to!

    • David Zuleta

      he will win, which sucks

      • WOKEN Donald Trump

        nope

        • DKunit

          Are we gonna be walking?

  • Jack Daniels™

    Lol

  • coffeelover239

    And that’s a wrap. See you all on SmackDown! tomorrow. Until then, good night, take care, sweet dreams, cuddle Fluttershy, and that KO vs Seth Rollins match was fire.

  • AuctionPicker

    Tonights RAW was Cor

  • deu_gil

    please reupload part 3 on dailymotion HDTV 3 parts . thanks.